Úvod Nápověda & Info Časté dotazy

Časté dotazy

Expresní dodání

Možnosti expresního dodání jsou v současné době omezeny. Pokud nutně potřebujete doručit vaší objednávku dříve kontaktujte nás telefonicky.

Rozvoz mimo určenou oblast

Je nám líto, ale doručujeme pouze v oblastech určených na našich stránkách názvy obcí a PSČ.

Je možné platit při dodání platební kartou ?

Bohužel, toto zatím není možné.

Potvrzovací email nepřišel, co dělat

Emaily potvrzující zákaznické účty i objednávky jsou generovány automaticky a vždy odejdou z našecho serveru. Pokud nemáte email ve složce doručená pošta, zkontrolujte složky "Spam nebo "Junk". Doporučujeme označit odesílatele jako "není spam".

Jak dlouho obvykle trvá dodání objednávky

Vaši objednávku můžete očekávat v den a v časovém rámci, který si zvolíte v průběhu provádění objednávky v našem internetovém obchodě.

Řidič / objednávka nedorazila, co dělat ?

Pokud řidič s vaší objednávkou nedorazil a ani vás nikdo telefonicky nekontaktoval ohledně zpoždění doručení kontaktujte nás na telefonní číslo uvedené na stránkách.

Účtujete nějaký doplatek při dovozu ?

Cena objednávky z našich stránek je konečná a zahrnuje jeden pokus o doručení.

Je možné platit přes službu PayPal ?

Ne

Je možné objednávku vyzvednout osobne ?

toto bohužel není možné, mohli by se nám na výdejním místě tvořit fronty.


Kam rozvme
Coronavirus info