Časté dotazy
Expresní dodání
Možnosti expresního dodání jsou v současné době omezeny. Pokud nutně potřebujete doručit vaší objednávku dříve kontaktujte nás telefonicky.
Rozvoz mimo určenou oblast
Je nám líto, ale doručujeme pouze v oblastech určených na našich stránkách názvy obcí a PSČ.
Je možné platit při dodání platební kartou ?
Bohužel, toto zatím není možné.
Potvrzovací email nepřišel, co dělat
Emaily potvrzující zákaznické účty i objednávky jsou generovány automaticky a vždy odejdou z našecho serveru. Pokud nemáte email ve složce doručená pošta, zkontrolujte složky "Spam nebo "Junk". Doporučujeme označit odesílatele jako "není spam".
Jak dlouho obvykle trvá dodání objednávky
Vaši objednávku můžete očekávat v den a v časovém rámci, který si zvolíte v průběhu provádění objednávky v našem internetovém obchodě.
Řidič / objednávka nedorazila, co dělat ?
Pokud řidič s vaší objednávkou nedorazil a ani vás nikdo telefonicky nekontaktoval ohledně zpoždění doručení kontaktujte nás na telefonní číslo uvedené na stránkách.
Účtujete nějaký doplatek při dovozu ?
Cena objednávky z našich stránek je konečná a zahrnuje jeden pokus o doručení.
Je možné platit přes službu PayPal ?
Ne
Je možné objednávku vyzvednout osobne ?
toto bohužel není možné, mohli by se nám na výdejním místě tvořit fronty.